Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 17:05:52 +0300

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/09491 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Haaslava küla, Punga tee// 1// 3// 
T1// T2// Vilja tee, Tartu maakond, Kastre vald, Haaslava küla, Punga tee// 
12, Tartu maakond, Kastre vald, Haaslava küla, Punga tee// 12, Tartu 
maakond, Kastre vald, Haaslava küla, Punga tee (Punga tee, 
Kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, Sademeveetorustik) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kaasame Transpordiameti arvamuse 
avaldamiseks, sest projekteeritud Punga tee puutub otsapidi kokku 
Riigimaantee 22140 Tõrvandi-Roiu-Uniküla km 0-10 põhiprojekti töömahuga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27104324>  (menetlus nr: 
444308), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 20.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister